Tuesday, November 6, 2018

Dromen van adoptie: het wachtlijstnummertje komt nu heel dichtbij...

Intussen ben ik nog steeds aan het wachten op nieuws van het Adoptiehuis.  Normaal moet ik begin november meer nieuws krijgen en zou ik ook mijn nummer op de wachtlijst kennen. En kijk eens aan, vandaag kreeg ik onderstaand mailtje in mijn brievenbus:
Beste,

Deze week zal er per post een bemiddelingsovereenkomst naar jou gestuurd worden,
alsook het profiel dat doorgegeven zal worden aan de geboorteouders van jou toekomstig kind.

Gelieve één exemplaar van beide documenten, door jou ondertekend, terug te sturen naar

Adoptiehuis
t.a.v Naam Weggeknipt
Osystraat 39/1
2060 Antwerpen

Vervolgens zal je gevraagd worden een tweede betaling uit te voeren.

Met vriendelijke groeten,

Naam Weggeknipt | Administratief medewerkster
Adoptiehuis

Normaalgezien zit er dus deze week post in mijn brievenbus, en ik hoop dat op mijn bemiddelingsovereenkomst dan ook mijn nummertje op de wachtlijst zal staan. Intussen zijn Melike en ik volop aan het brainstormen over een naam (voor zowel een jongen als een meisje) en ben ik ook al voorzichtig beginnen een lijstje opstellen van welk materiaal en kledij ik zoal nodig zal hebben... lekker spannend allemaal :-)

Groeten,
Bart

No comments:

Post a Comment